Veelgestelde vragen - Robuust Maatwerk Store
Robuust Maatwerk Store Loader

VEELGESTELDE VRAGEN

Hier vind je de meest gestelde vragen over betalen, verzenden en retourneren. Heb je een andere vraag? Neem gerust contact met ons op.

Betalen
Verzenden
Retourneren

Wat zijn de betaalwijzen bij Robuust Maatwerk Store?

Er kan betaald worden met iDEAL, Mastercard en Maestro.

Kan ik ook achteraf betalen?

Helaas bieden we deze mogelijkheid niet aan.

Een betaling lukt niet. Wat moet ik doen?

Je kunt telefonisch contact met ons opnemen via het nummer +31 464 26 68 45 of via mail info@robuustmaatwerk.nl. Dan kunnen we zoeken naar een oplossing.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer we de bestelling binnen hebben gekregen, zullen we het tussen 1-4 werkdagen verzenden. Dan zal de levertijd tussen de 2-6 werkdagen liggen. Er wordt een Track & Trace code via mail gestuurd zodat je kan bijhouden waar je bestelling is. In het weekend worden er geen bestellingen verzonden.

Zijn er verzendkosten?

Ja, deze zijn er. Afhankelijk van het product, zijn er andere verzendkosten. Voor bijvoorbeeld een klein product zoals een tapasplankje zijn de verzendkosten €6,95 en voor een wandplank van 80cm zijn de verzendkosten €15,-.

Het leveradres is niet juist. Hoe kan ik dit aanpassen?

Je kunt telefonisch contact met ons opnemen via het nummer +31 464 26 68 45 of via mail info@robuustmaatwerk.nl. Dan zullen we het adres aanpassen.

Is het mogelijk om mijn bestelling op te halen?

Ja, dat kan! Het is mogelijk om langs te komen bij ons op Parallelweg 35b 6161SK Geleen, op werkdagen tussen 7.30 en 16.30.

Is het mogelijk om mijn gekochte product te retourneren?

We maken de producten zorgvuldig en op maat voor de klant. We leveren geen producten uit voorraad, ze worden allemaal in eigen beheer op bestelling gemaakt. Hierdoor is het niet mogelijk om een product te retourneren. Zoals op de site beschreven werken we met oud, uniek hout. Iedere partij is anders, dit betekent dat het product que houtstructuur kan afwijken van de foto. Dit is geen reden tot retourneren. We verzenden alleen producten waar we volledig achter staan.

Ik heb een product ontvangen dat ik niet heb besteld. Wat nu?

We zijn een klein bedrijf wat alles handmatig verwerkt waardoor het kan voorkomen dat er een vergissing wordt gemaakt. Dit willen we graag oplossen! Neem telefonisch contact met ons op via het nummer +31 464 26 68 45 of via mail info@robuustmaatwerk.nl. Zo kunnen we alsnog het juiste product opsturen.